ny vecka !!

Vilken underbar natt det var! Frode vaknade bara en en sväng mellan 3-4 och sen vaknade han igen kl 8! Dock har han nog kommit in i en lite ny fas, så han är inte lika nöjd med att bara ligga själv. Han ska helst bli buren ..

Idag åkte Jonas föräldrar hem. Vi ska upp till dom över påsk igen, så det är ju alltid skönt när man vet ett exakt datum för när man ska träffas igen.

Jag och Frode har varit ute och gått rätt så långt idag. Vi gick till kärralunds camping och tillbaks. Vet inte riktigt hur långt det är men vi gick vid 11 och var hemma igen vid 12,40. Så det känns bra. Jag var genomsvettig så jag måste hållt ett rätt så bra tempo i allafall. ( eller så har jag väldigt dålig kondition)

När vi kom hem så fortsatte Frode sova ( gör faktiskt fortfarande) så då passade jag på att städa vardagsrummet. Det blir så dammigt när solen skiner samt när man är några fler i rummet.

På tisdag kväll kommer mamma och sover över och sen på onsdag fyller ju Jonas år. The big 3 0 !!

På fredag blir det kalas, dock blir det lite lugnare av naturliga skäl. Blir lite middag på kvällen och så!

Här kommer lite bilder från gårdagen

Framför datorn med pappa



Tofflorna på! Jag tappar tröjan ...



Med favorit leksaken!


Kommentarer
Postat av: syter viktoria

gött med långpromenad... jag ska snart åka o hämta min nyklippta hund! jag kommer nog förbi en sväng imorgon efter 18... kram

2009-03-30 @ 14:41:12
Postat av: karro

2009-03-30 @ 14:46:34
Postat av: karro

Vad roligt!!

2009-03-30 @ 14:46:39
Postat av: Linda

Vad duktig du är som går så långt varje dag! :)

2009-03-30 @ 14:53:34
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka tuttar du har fått =) Jag antar att Jonas är avis på Frode...haha

2009-03-31 @ 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0