mat

Är så hungrig så jag tror jag går av. Håller på att laga mat nu. Fick den nya allt om mat för nån dag sen och provar lite recept där ur. Dom har samlat  ihop några där det max är 500 kcal i. Om jag ska lyckas gå ner allt som har lagt på sig på den här kroppen under de senaste nio månaderna så bör jag hitta lite sådana goda recept som det ändå är mkt näring i, kan ju inte köra kålsoppetricket när det är nån annan som ska få i sig näring också.

Nu gör jag i allafall Ost och kasslerfylld cannelloni.

Det var väldigt lätt, endast purjolök, kassler, färska lasagneplatter, lätt cremefraiche och ost. Får hoppas att det smakar gott också. Tyvärr glömde jag köpa sallad. Det glömmer jag ofta, och det är ju så himla gott att ha till mat.

Kommentarer
Postat av: syter viktoria

oj, vad gött det lät!!

2009-03-04 @ 19:01:50
Postat av: Sandra

Jag fick tips av den personliga tränaren jag lyssna på i förrgår att, bästa sättet att bli av med de extra kilona vi får efter en graviditet är att promenera mycket...vilket du kommer att göra med barnvagnen framöver. SÅ va lugn, vips så är de borta =)

2009-03-05 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0