Lite bilder

Idag har vi varit på besökt på mitt jobb. Vi fick jättefina presenter. Frode fick en kulram så att han snabbt ska kunna lära sig mammas jobb =). Jag fick ett jättefint halsband.



Efter besöket på jobbet skulle vi till bvc. Frode väger nu 4700 gram. En stor kille. Nu måste vi nog köpa de större blöjorna.

Här är ett kort från skötbordet



Ett från sängen



Ett från när han läser en bok.



Från Helena (Jonas kusin) och Pär.



Från mina arbetskamrater på hisingen!



Från Linn och Torstein!



Så här tuff var Frode när vi var på besök på jobbet! Helt sjukt nu har han nästan vuxit i 56!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan jag låna kulramen till min kurs?

2009-03-27 @ 19:38:48
Postat av: Linda

Herregud vad cool han är på sista bilden! Vad roligt att se honom i jeans! Om man ska köpa kläder till honom, vilken storlek vill du ha?? Vill ni ha mer kläder som han kan växa i?? Saknar er! Kram!

2009-03-27 @ 21:12:03
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: karro

Visst var han tuff i dom!! Det är nog bäst att köpa stl 62 el 68, 56 har han väldigt mkt, och han växer ju så himla snabbt! Daniel, du kan låna kulramen ... så kanske du kan lära Frode åka skidor sen som betalning!

2009-03-27 @ 21:36:20
URL: http://karolinakjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0