Långpromenad

I natt var det en riktigt bra natt. Frode vaknade en kort stund vid två och en gång vid 6, sen vid 10! Det var jätteskönt.

Vid halv elva kom ett sms från Carina och hon skulle ut och gå Vi slöt upp med dom. Vi var ute och gick i nästan 1,5 timma. Det är så himla skönt väder ute. Jag hade bara en tröja och väst idag och det var hur varmt som helst.

Nu ligger Frode och sover här brevid mig, han är så go... gör små miner hela tiden när han sover.

Ikväll ska vi vara barnvakt till Hugo och Cornelia när Viktoria och Singe är på föräldramöte. Vi ska ta med filmen Wall.E och se på den tillsammans med dom.

Förresten idag har deklarationerna kommit, så jag ska nog passa på att göra deklarationen ikväll också.

Nu ska jag göra en latté till mig.


Kommentarer
Postat av: Lina B

Stort grattis till er lille pojk! Hörde av Kicki P att ni fått en pojke och var tvungen att gå in och kika. Han ser toppenfin ut och ni verkar ha det bra. Vår Ossian föddes 19 december och vi har det också toppenbra:)

2009-03-26 @ 21:04:48
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0