Gjort stan

Nu har jag varit ute på stan mellan halv elva tills nu ungefär och gått.

Har sett så mkt snygga kläder som jag är sugen på att köpa! Såg bland annat tre toppar på hm som var hur fina som helst i min favoritfärg. Jag älskar färgerna som verkar va trenden i vår/sommar. Det verkar ju vara pastell som gäller, ex turkos, ljusblått och röd/rosa.

Helena var här och fikade förra veckan och hade på sig en så snygg tröja så att jag blev helt sjuk. Även om jag nu inte tror att alla de här kilona kommer flyga av så kommer det ju ändå inte vara en mage som står rakt ut längre så man kan ju ändå se någorlunda normal ut.

Jag har lagt undan pengar som är bara klädshoppar pengar till mig ... så sen när det blir tid och allt har lugnat ned sig lite så ska jag ut och köpa något fint till mig själv. Känns som det var så länge sen man kände sig fräsch och snygg i något.

Nu ska jag ta och läsa lite, dricka en kaffe latte och äta en GI muffins som jag köpte på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0