Farmor, farfar och farbror på besök!

Nu är Frodes farmor, farfar och farbror här på besök. I går kväll så åt vi lite god mat, kollade på så ska det låta samt kollade på kort. Vi har kommit på att Frode är lik mig från näsan och uppåt och så är han lik Jonas över munnen och hakan.

Idag har vi varit ute på stan mellan 11-14,30. Frode sov hela tiden. Jag köpte faktiskt lite kläder.
På hm köpte jag två amningslinnen och en bh. Väldigt praktiskt och samtidigt är dom snygga.
Sen hade jag 30 % på lindex och där hittade jag två tröjor. Gör snygga!

Nu ska vi fika här hemma, ikväll skall vi fira Jonas 30 årsdag samt Birgittas födelsedag. Blir trevligt. Vi ska äta lamm tror jag. mmmmm äntligen får jag ju äta rött kött igen!!

 Här kommer lite kort på dem
Birgitta håller Frode för första gången!



Thord håller Frode för första gången



Jocke håller Frode för första gången



Ute på stan



Fika



God i pyjamas



arg


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis :)

2009-03-29 @ 14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0