Dirty sexy money

tittar jag på just nu ... tycker det är bra.

Känner av nu att jag sov på dagen, för jag är inte det minsta trött.. I morgon kommer syrran hit på eftermiddagen/kvällen och kanske Sarah också. Blir trevligt.

Pratade med brorsan förut, han hade varit ute med en bergsguide och åkt. Tror dom sammanlagt hade åkt 4500 höjdmeter under dagen. Så kul när han berättar för då kan man liksom blunda och tänka sig in att man själv är där och åker på dom stora fälten. I stället sitter man här och har svårt för att andas bara man rör sig några meter för snabbt .. Men jag får ju ut nått bra av det i allafall!

Fick en inbjudan till ett dop idag för Maria och Thomas lilla tjej, den 2 maj i Stockholm. Tror verkligen vi ska försöka ta oss iväg på det! Skulle va så skoj. Då kan man ju passa på att hälsa på Sandra och Morgan också. Men vi får väl avvakta lite med att säga varken eller tills vår kommit ut i allafall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är sååå välkomna! =)

2009-03-05 @ 09:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0