bm besök

Då har jag varit hos barnmorskan igen ... denna gången hade jag återigen högt blodtryck och äggvita, men jag behövde inte åka till östra. Det håller sig ju rätt stabilt i allafall så det är ju skönt.

Bm säger att bebisen ligger väldigt långt ned nu, så det är ju ett gott tecken.

När jag kom hem idag skulle jag sitta och titta lite på house tänkte jag, två timmar senare vaknade jag. Det var väl promenaden till och från vårdcentralen som gjorde mig trött. Det tar ju ca 40 min enkel väg i dagsläget ( 30 min vanligtvis).

Nu på kvällen har vi satt upp hänggungan brevid sängen. Det blev jättebra.



Jag har även omorganiserat lite här hemma och flyttat alla ytterkläder itll en ny garderob så nu kan man helt plötsligt se hallen =).

Ikväll börjar ju desperate housewifes igen!

Jag har alltid varit så förundrad över dom som är duktiga och bakar, tvättar och städar. Men när man bara går hemma som jag gör nu, så är det ju inte konstigt att man hinner.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra det blev med gungan! Där kommer hon/han sova gott! Jag längtar efter ett sms från er nu!

Lycka till med allt!

Kram Sandra

2009-03-04 @ 10:02:37
Postat av: Morgan

Hoppas den lilla tittar ut snart! Lycka till! Sandras bror skrev några tips till pappan på Sandras blogg. Du kan väl visa dom för Jonas :-) Tydligen finns det ett skåp med många bra piller om man vill lugna ner sig!

2009-03-04 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0