1 dag kvar ..

till detta magiska datum som man tittat sig blind på i allafall 8 mån ( eftersom jag inte visste något första månaden). Tänk om det kunde vara en så punktlig liten individ så att den faktiskt hör till de 2 % som kommer på utsatt datum.

I natt hade jag faktiskt lite känningar ett tag, men sen var de spårlöst  borta.... man vet ju inte riktigt heller om det är jag som så gärna vill så man framkallar det själv. Fast det igår, det gjorde nått så ont så det var inte inbillning, men som sagt det gick ju över.

Nu ska jag till barnmorskan idag kl 13. Det blir väl det gamla vanliga med blodtryck, vägning och urin. Sen ska hon nog mäta magen och lyssna på hjärtljud också.

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: syter viktoria

jasså, du kände nåt!! va kul, då kanske det e på G!!!! :-))

2009-03-03 @ 12:37:44
Postat av: Ellie

Hej på er!



Åh, nu börjar det närma sig! Hoppas den håller tiden, vi följer er med spänning!!!

Kram från Skräddarbacken. Hälsa Jonas så gott

2009-03-03 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0