tränat

Nu har jag tränat en halvtimma med wii fit brädan.

Jag är helt slut och genomsvettig. Det är jättebra övningar måste jag säga och hur praktiskt är inte det när man kan hålla på hemma !? Det blir även lite roligt eftersom man får poäng utifrån hur man håller balansen på brädan samt att den känner av hur man har tyngden tex på utfall så märkte den när man inte gjorde det riktigt ... så det gick inte att maska.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Frode sover och Jonas har inte kommit hem ännu. Han gör sista bassängdyket. Jag och Frode åker till Mellerud lördag/söndag. Jonas är i Lysekil och ska dyka så det är inte så kul att bara gå här hemma, sen blir det lite avlastning också. Jag skulle behöva baka inför dopet nästa helg.

Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0