torsdag

Det har varit kanonväder idag! Vi gick ut och gick med Ellenore och Ebbe kl 11. Vi tog en rätt lång promenad och på slutet är det väldigt mkt backar. Efter detta gick vi ner till ett tjärn som ligger nedanför Jonas hus. Jättemysig men kallt i vattnet!!

Vid 17 tiden åkte vi hem till Mange där det var förfest ... Vilken skillnad det var för min del från förra året ... säger inget mer! Vi åkte hem vid halv åtta för då hade Thord gjort grekisk sallad. Frode satt i sin vagn och tittade på en leksak som Jonas hade när han var liten. Hel nöjd hela tiden! Så skönt!

Efter detta ringde Jonas och undrade om inte jag kunde köra ner dom. Thord och Birgitta var mer än gärna barnvakter en liten stund så jag åkte ner med de andra. SÅ mycket folk så det går itne att förstå! 35 000 människor!! Blev inte alls sugen själv =( .... Men jag har ju världens bästa kille att ta hand om här hemma! Och sen ska jag faktiskt få gå ut på lördag även om det kanske bara blir på dagen! =)

Nu har Frode somnat (för natten hoppas jag) och jag ska nog strax gå och lägga mig jag med!



Midsommardagen på Ingarö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0