Ny vecka !!

Vi började veckan med att vakna kl 5. Dock tog det inte lång stund innan vi båda sov igen. Nästa gång vi vaknade var kl 8,30 ... Vi gick upp rätt så direkt och åt frukost. Både jag och Frode =) ...

Efter detta gick vi ut och gick ........ jag var så nära att gå till delsjön idag men jag hade glömt vattnet hemma och jag tror inte kiosken har öppnat där uppe ännu ..... Det är ju världens mördarbacke upp dit ... får bli på torsdag kanske om vädret håller i sig. I morgon kommer Therese och Hugo hit på fika och på onsdag är det ju mammaträffen kl 13.

Nu ligger Frode ute i sitt gym och jollrar väldigt högt ... Det låter som gråten är nära så det är bäst att gå dit ...



Ute på promenad i värmen!!

För fler bilder se
http://frodekjorlingoberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka snygga boobisar morsan har! ;) Det ska bli så kul att komma ner till dopet!! Kram

2009-06-02 @ 14:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0