Mellerud

Jag och Frode åkte till Mellerud i går vid 10 tiden. Vi tog tåget, det är änna lättare när det bara är vi två. Man kan aldrig lite på hur Frodes humör kommer vara och man är lite halvtrafikfarlig med en skrikande bebis brevid sig.

Mamma och pappa hade Lindas föräldrar på besök. (Linda och Daniel var också där). Det var jättetrevligt att träffa dom och väldigt roligt att få visa Frode då dom endast sett honom på kort.

NÅgot som var himla roligt var även att Anna Nordin kom förbi och vi tog en kaffe tillsammans. Jag har inte träffat henne på evigheter men med gamla kompisar gör det ingenting för man känner varandra så väl ändå! Det var riktigt roligt att träffa henne i allafall.

Jag bakade även 60 kladdkakemuffins till dopet!! Har tjuvsmakat + att jag bjöd mamma och pappa så nu är det endast 57 kvar, får se hur många det är kvar på lördag =).

Idag kom farmor förbi på en fika + att vi åt thaimat.

När jag kom till Gbg fick vi skynda järnet för vi hade bestämt träff med Emma och Noel. Dom skulle följa med ut till syrran på klädparty för märket ME&I. Jag köpte en pyjamas och en snuttefilt.

Nu har Jonas kommit hem och gosar lite med Frode. Frode borde eg sova men det verkar lite si och så med det.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hm..... Det är ingen pyamas.... en sparkdräkt!!!!!!!! .-))

Den kan han ha när han ska va snygg ju!!!!!

2009-06-08 @ 07:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0