måndag igen!

Jonas drog till Sthm kl 5 i morse igen, då vaknade Frode, lite mat, sen sov vi till 8.

Nu har vi varit ute och gått vår tur till kärralund och tillbaks. Eftersom Frode sov gick jag till Franks, var ju så varmt och gott i solen, då gick solen i moln så jag gick hem. Som tur var hade jag i förberedande syfte tagit lattén i takeaway format så nu dricker jag den framför datorn istället ... (när man kollar ut nu är solen dock tillbaks =( )

Har pratat med vaktmästarn för Skårs församlingshem idag, vi ska träffas på torsdag och gå igenom lite var allt finns. Börjar faktiskt bli lite nervös. Kommer ju ca 45 pers ... Hoppas allt går bra i kyrkan och så ... Mkt att tänka på måste jag säga! Jag kom just nu i skrivandets stund på att jag ska ju läsa en bön .... måste öva på den!!

Ikväll har Jonas ingen dykning, skönt tycker jag, tråkigt tycker antagligen han =) ... Var hur roligt som helst tyckte han, kanske nått att önska sig till min 30 års dag. Men det är ju så långt kvar åh gött är väl det!

En korrigering från gårdagens inlägg ... det var tydligen ingen pyjamas jag köpte utan en sparkdräkt =)




på tåget igår !

För fler kort se :
http://frodekjorlingoberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: viktoria

hahahaha!!!!

2009-06-08 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0