lite partaj å så!

Nu har jag kommit hem efter att varit ute med Viktoria och Anu och tagit nått glas vin.

Mötte upp dem vid järntorget och sen gick vi bort till vasastan där vi åt. Vi tog alla tre majskyckling med tzatziki och klyftpotatis. jag tog ett glas rosé till detta.

Efter ett tag gick vi vidare till Key Bar där vi tog ett nytt glas vin ... I vanliga fall skulle ju detta inte ens räknas som att man varit ute men då det var länge sen min kropp fick förtära något alkoholhaltigt så började det bli lite snurrigt. Vi avslutade kvällen vid 10,30 ungefär då de andra skulle upp och jobba. Mitt jobb börjar ju i ofsig kl 5 när Frode vaknar =).

Lite bilder från kvällen!



Tidigare idag var jag mellan kl 10,30-13 ute och gick och fikade med Sarah och mellan 13-16 träffade jag mammagruppen. Ett hårt liv jag lever. Nu skall jag lägga mig. I morgon skall jag packa för 1,5 vecka framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0