...

Vi började morgonen med att släpa oss ut för att flytta bilen, dvs vi fick bara nattparkering igår. När vi parkerat om tänkte jag gå att köpa fika men tji fick jag då affären öppnade kl 10. Köpte istället två smörgåsar från smörgåsnisse med mozzarella och parmaskinka. Therese och Hugo kommer ju hit på fika nu kl 11, och det är ju relativt nära lunch måste man ju ändå säga.

När vi gick från bilen bar jag Frode i bilstolen ... vad tung han har blivit !! Det pinsamma är att jag nästan fick blåsor i handen av att bära honom i den ...

Frode är även extremt go nu ... han älskar att sitta med och pratar på som bara den ... skulle va kul att veta vad han säger =)

Denna veckan är jag istort sett själv hela veckan ... Detta då Jonas har börjat sin dykkurs nu. Den börjar kl 18 och slutar inte förrän 22. I dag ska dom vara i nån bassäng. Vad jobbigt det måste vara att vara ensamstående jämt !! Jag beundrar er som orkar !! Även om Frode är världens lugnaste och snällaste kille så blir man ju ändå helt slut av det ansvaret man har hela tiden...

Nu ska jag sätta på kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0