Tandläkarbesök

Vi gav oss av kl 10 från Gbg och började färden mot Mellerud. Jag hade bitit av en bit av min framtand (plast) och skulle fixa till detta. På vägen ringde jag M2 och fick höra att det skett ett missförstånd och det kommer nu en annan mäklare på torsdag.

När jag kom fram åkte jag direkt ner till pappas jobb, vi åt lunch på Thai och sen åkte vi båt. Frode gillade det jättemycket idag. Kan vara att han växt i flytvästen lite bättre!

Sen tog jag en kaffe på NK (Nya Konditoriet). Var go stammis där en gång i tiden (gymnasiet)... då kunde man sitta där i 3 timmar och bara köpa en kopp kaffe ... lönsam kund ...

Efter detta gick vi till tandläkarn. Dom hade gott mycket att göra. Jag kan inte riktigt förstå varför folk är rädda för att gå dit. Jag tycker det är riktigt trivsamt!! Kan bero på att jag varit där så mkt med mina framtänder iofsig. Men man blir ju väldigt fin efteråt!!! Nu har jag två skitsnygga framtänder igen =)

Åkte hem från Mellerud kl 19. Vi har tittat på Viktoria firandet på öland och ....

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Disa

Hej!



Vi bestämde oss för att åka iväg på bilsemester idag. Vi har än så länge inga direkta planer på var vi kommer åka, ikväll är målet Stockholm.



Har ni varit i Spanien ännu, eller kommer ni vara i Mellerud ett tag nu?



Kram Disa

2009-07-14 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0