måndag

Vi kanske ska börja med söndagen

Frode och jag sov över hos syrran natten mellan lördag och söndag. Det blev så sent när vi satt där och jag visste att Jonas var ute på svensexa till sent så då kunde vi lika gärna sova över där.

Vi åkte hem vid 11 tiden. Sen tog vi vår dagliga motionstur, då städade Jonas lägenheten. Gött. Det kommer en mäklare på besök idag som ska kolla lite vad vi möjligtvis ska kunna få för vår. Då får den ju va tipptopp =)

I morse åkte Singe och Jonas till Kristinehamn kl 07.00. Singe har köpt en ny bil där. En BMW 5 serien kombi. Den var gör fin sa Jonas. Nu väntar vi på att Jonas kommer hem så vi kan äta lite lunch. Var och hämtade ut Frodes id bricka idag från guldsmeden. Passade på att fråga vad en kedja till detta kostade ... VE OCH FASA 1700 kr för en barnguldkedja... Det får nog bli nått annat än guld tror jag!!

När vi var där nere blev det kolsvart på himmelen, jag tänkte SHIT nu kommer det börja ösa ner. Så vi tog tjuren vid hornen och köpte en latté på NK och tänkte vänta ut regnet. Regnet kom aldrig men lattén va god!

Köpte en gör fina kläder på rean till mig själv =)! Lägger ut kort sen.



Ser ni förresten solen i bakgrunden =)


Nu åker vi snart till Spanien! Ska bli så härligt och så bra att vi får lägenhetsvakter som bor här hela veckan vi är borta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg dress du köpt.

2009-07-13 @ 18:18:17
Postat av: Karro

Tack

2009-07-13 @ 19:05:42
Postat av: Linda

Skit snygg!!

2009-07-13 @ 19:20:54
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0