kanalyran ano 09

Nu är då kanalyran avklarad för detta år. Igår var mamma och pappa barnvakt åt Frode och jag och Jonas gjorde Mellerud osäkert. Först var vi hemma hos en kompis till syrran som heter Lotta. Det var skittrevligt. Vi satt vid ett långbord och pratade och partade. Det var väldigt traditionellt uppdelat så killarna satt vid ett bord och tjejerna vid ett bord =). Det var inte meningen att det skulle bli så men det var väldigt roligt.

Vi gick upp till öltältet vid 23 tiden. Där var vi i nån timma och sen gick jag, Viktoria, Viktoria och Linda upp till Wärs. Där dansade vi som bara den!! En klasskompis till Daniel spelade i ett coverband, som var himla bra.

I dag är vi lite trötta, ikväll ska vi på brasseriet hela Kjörlings klanen. Det ska bli trevligt och jag ska äta deras fisksoppa. jag jobbade där för några år sedan och man blir nästan lite nostalgisk för det var så himla roligt den sommaren.

Nu ska jag och mamma ut till bloms. Tänkte hitta några fina kläder till Frode. Eftersom han inte har några ... =)

Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0