Dagen som gått!

Dagen började eg med att en super pigg liten kille vaknade kl 4 .. han pratade och skrattade och väckte både mig och Jonas. En halvtimma senare somnade han om, det gjorde jag med men Jonas kunde inte somna om. Vi hade satt klockan på 6 då vi skulle hinna till Gbg innan Viktoria och Singe skulle iväg. Detta då vi faktiskt idag gjort vårt näst största köp i livet ..... Vi har köpt deras AUDI A6 ... En riktig GULDBIL faktiskt.

Så sagt och gjort gick vi upp kl 6, kl 7 lämade vi stomgatan och begav oss tillbaks till stan. Jonas körde och Frode och jag låg och snusade där bak i bilen  =).


På eftermiddagen har jag och Frode varit ute och gått, fikat samt solat. Då fick Jonas ta igen sig lite. Det som såg ut att va riktigt skitväder har blivit riktigt bra här på eftermiddagen. Det är sol och ca 24 grader varmt. Nästan mer behagligt än den hetta som varit. I allafall för Frode.

Jonas tog Frode efter att vi suttit ute ett tag och då kunde jag ligga och slappa på riktigt . Somnade på solstolen .. Gött med semester! (Vilket jag faktiskt har då Jonas är pappaledig nu i två veckor)

Soliga hälsningar från Götet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0