trött idag

I morse kl 7 åkte jag till Sahlgrenska för att ta prover. Då fick man inte äta innan. Kl halv åtta kom jag in och då tog dom först ett prov, sen fick jag dricka en sockerlösning, vänta två timmar och sen ytterligare ett prov till. Jag fick inget definitivt besked men hon sa att det så bra ut i allafall! Så jag hoppas på det.

Är så himla trött idag.. och så har jag sjukt ont i ryggen. I morgon har jag massage kl 8,30. Det behövs verkligen!

Börjar bli rätt less på vissa kommentarer nu .. ex :

"Hej Tjockis" - Här har jag lust att säga -jo jag är gravid vad är din ursäkt ??
"Tycker du det är tungt nu, vänta bara"
"Går det att bli större än vad du är nu"

Jag skulle vilja vara i fjällen och gå runt där uppe, andas den friska fjällluften ... men det är ju inte riktigt aktuellt.
Nu ska jag lägga mig på soffan och småsova..

Kommentarer
Postat av: yster viktoria

jag förstår dig.... men du är ju vackrare än någonsin!!!!!!

2009-01-13 @ 20:58:36
Postat av: karro

Vad du är snäll!

2009-01-13 @ 21:08:26
Postat av: sandra

Jag förstår dig...har verkligen börjat reagera på alla som ska kalla en för tjockis hela tiden. Jag bryr mig inte...men jag börjar bli less på att alla ska tjata om det. Men det är tydligt bara killar o äldre kvinnor som kalla mig tjockis inte yngre tjejer. Jag antar att de har mer förståelse!

Jag tycker i alla fall du är skitsnygg!

Kramar

2009-01-14 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0