Nyårsafton

Idag är det då 2009 ... kommer nog bli det mest spännande året hittills för mig tror jag! Omtumlande om inte annat.

Vad hände då 2008 som är värt att nämna ?

I februari var jag och brorsan i La Grave. La Grave är en skidort där det inte finns några pistade backar. När vi väl var där hyrde vi en bergsguide som tog ut oss på diverse äventyr runt i området. Vi åkte blandannat i Mont Generve, Alp D´huez och månge mer ställen

 



Vad hände mer då ?

Jo sen var det årligt midsommarfirande på Ingarö!
Det var hela Sundsvallsgänget som samlades med några tillkommande.
Det var lika mysig som alltid. För första gången hade vi en som var gravid med oss i form av Disa. Detta resulterade den 12 ?? augusti i Havanna!



1 juli bytte jag kontor och flyttade in till Lilla Bommen.

helgen efter detta blev det peace & love i Borlänge, vilket Marika kom ner på! Vi hade grymt roligt.
Sedan åkte Marika ner till maken Peter i Ecuador. Marika stannade tills slutet av november och peter kom hem 22 december. Nu är båda hemma.

Man får ju heller inte glömma Beachvolleyn ... Där var jag med i ett lag med brorsans kompisar. Det var jätteskoj även om det inte gick så bra för oss. Får hoppas att man kvalar in till sommaren också för det va grymt skoj som sagt




Sedan någon vecka efter detta event fick vi reda på att vi väntar en ytterligare medlem av klanen Kjörling/ Öberg. Ett besked som togs emot med mkt glädje och samtidigt blev man lätt skräckslagen. Skönt att man har 9 månader på sig för att det skall smälta in för det behöver man!!!

I slutet av juli drog vi till Marmaris i Turkiet. Kan jag verkligen rekommendera. Väldigt vacker, billigt och trevliga människor.



I augusti var det dags för de årliga turspelen med jobbet. Denna gång styrdes kosan mot Helsingborg. Jag var med i ett beachvolleylag där med och det gick ungefär som i den andra turneringen. Kan vara jag som är den felande länken =).
Under denna tillställning uppträdde Tomas Ledin, Velvet, Måns Zelmerlöv, Dani, Sibell, Kicki Danielsson och Hasse Andersson.

I september och oktober var det nog mest jobb som hägrade. I och för sig var vi upp till Borlänge och gick på Hellacopters på Cozmoz. Men i övrigt var det inga större händelser.

I november var vi uppe i Borlänge igen och firade Thords 60 årsdag! Då var Thords bröder där. Det var jättetrevligt.



Sen i slutet av november så var släkten hemma och firade mig! Det är alltid väldigt trevligt =)



Sen kom december

Magen satte fart på allvar ... Jag började gå på magplasket (vattengympa).

Julen kom - firades i Mellerud.



och som sagt i går var det nyårsafton. Denna firades som jag skrev i inlägget innan först hos Viktoria och Singe och sen gick vi vidare till Anna och Niklas









GOTT NYTT ÅR ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år

2009-01-01 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0