fredag men snart lördag

Redan fredag ... veckorna går så snabbt! Idag var det föräldrakurs ... vi fick se på en film ang förlossning ... Man känner sig lite tudelad inför det där ... Det känns som om det kommer göra enormt ont men samtidigt som en väldigt häftig upplevelse! Vi får väl se hur det blir ... det är ju det bästa att man vet ju inte alls !

Nu på kvällen köpte Jonas och jag pizza och spelar lite wii hemma. Lugn och skön pensionärskväll, eller ja det kanske inte är så många pensionärer som har wii men ändå ...

Nu är det min tur att spela !!

Förresten gick jag förbi en affär idag och så stod det 50 %  på allt i affären. Då hade dom spjälskydd samt påslakan av märket Lundmyr. Det är ett jättefint märke eller i allafall dyrt. Men ioch med att man fick det för halva så köpte jag det! Är så nöjd för vi hade tänkt köpa spjälskyddet i allafall till ordinariepris på babyproffsen!




Bilder tagna från Lundmyrs hemsida

Har märkt att det är sällan det är rea på sånt så det var kul att man bara råkade "springa" på det.




Kommentarer
Postat av: syter viktoria

verkligen jätte fint!!!!

mamma tycker oxå det!

2009-01-18 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0