Besök

I helgen har vi besök av Marika, Peter, Mange och Carola. Mange och Carola bor på First Hotell G vid centralen. Vi var där en sväng igår innan vi gick ut och åt. Jättefint hotell verkligen! Har bara varit och ätit lunch där förut.

Marika och Peter kom som sagt i torsdags kväll/natt. I fredags jobbade både jag och Jonas så dom fick klara sig själva. När vi kom hem sen hade dom köpt mat för kvällen som dom även lagade till. Jättegott var det. Helstekt fläskfilé med blomkålspuré till. Sen pannacotta till efterätt!! En tjej som heter Maggan som Marika pluggade med i Spanien kom också hit så vi hade en jättemysig kväll. Sen spelade vi nintendo wii ...




Sen under lördagen åkte vi ut till Freeport och shoppade lite! Jonas hittade en jättesnygg SAND kavaj som han impuls köpte ( det gick på max 5 min från det att vi gick in i affären tills det att vi gick ut) Här spelas det gitarr i nya kavajen !



Marika hittade FEM par byxor!! Skitsnygga till riktigt kappris! Jag vågade inte chansa på att köpa då man inte riktigt kan prova nu, så det var nog lite dumt egentligen. Köpte dock en kavaj jag med för 75 kr ...

På kvällen var vi ute och åt allihop på ett ställe som heter Cicero på Linnégatan. Ligger granne med La Sombrita. Kanongo mat, till bra pris och väldigt trevlig personal! Kan jag verkligen rekommendera.
Innan vi gick vidare till restaurangen så var vi till Mange och Carolas hotell. Där fanns denna snygga tavla! Väldigt högt upp på min önskelista! Synd att blixten gjorde avtryck i bilden bara







Efter det gick vi vidare till ett ställe som heter Notting Hill och sen till Rover. Vi var väl hemma runt tvåtiden tror jag. Då var jag mör i allafall !




Ikväll väntar konsert med Oasis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0