undrar vad jag ska hitta på idag .......

jo men jag tror jag går till barnmorskan. Där har jag ju inte varit denna veckan så det blir ju spännande =/.

Nu sitter jag och väntar på att min gröt skall bli klar, sen blir det duschen och sen blir det som sagt bm.

Jonas känner sig lite krasslig idag, hoppas verkligen inte att han drar på sig den influensan som alla verkar få. Det skulle ligga väldigt fel i tiden om man säger så.

Vad händer denna helgen då ? Nja vi ska nog bara vara hemma tror jag. Jag är lite sugen på att åka till ikea och sen var det ju den här mässan imorgon. I morgon kväll får vi väl se på melodifestivalen. (till Jonas stora glädje=) )

I morgon åker ju dom andra till St Anton...

Nu har jag förresten varit och köpt förlossningsgodis ....... det blev marabou daimchoklad ... Den ligger i bb väskan så nu gäller det att hålla sig borta från den fram tills det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0