söndag

Idag har varit en riktig slöar dag ...

Syrran m famlij kom hit förut på en fika, vi spelade lite wii och sen kom Singe (a.k.a byggare bob) på hur vi skulle lösa vårt problem med att barnsängen inte fick plats brevid vår säng. Så då grejade Jonas och Singe med det. Vi har dock kvar sängen än så länge där borta (det är mkt snyggare) men när mr/miss gör entre så flyttar vi sängen närmar där vi sover. Så att man skall slippa gå upp på  natten för mkt.

Jag har sån himla tur!! Jonas är världens goaste och han gillar att laga mat! Idag när han varit nere på ICA Focus så kom han hem med gös, potatis och kantarellsås som han lagade till. Det blev så himla gott. Det skulle inte varit goare om man så fått det på sjömagasinet!

Nu skall jag snart se på Mia och Klara som börjar kl 20. I morgon har jag bestämt mig för att ta sovmorgon och börja först kl 9. Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0