söndag

Åh vad skönt, i natt har jag kunnat sova nästan hela natten !! Tror det är första gången på två veckor. Känner mig tom utvilad och ej så där tröttsur som jag känt mig senaste tiden!

Vi var hos Viktoria igår och såg på melodifestivalen. Jag tyckte att EMD var bra, resten av låtarna tyckte jag höll en jämndålig standard så det spelade ingen större roll vilken som gick vidare... Jag har fortfarande inte till fullo förstått vad den internationella juryn gör. Skickar den dom direkt till finalen el går dom till andra chansen ? Om nån vet förklara gärna!!

Det var ju rena snökaoset när vi åkte hem. Jonas körde och gjorde det väldigt bra men man fick ta det riktigt lugnt. Dom hade ju inte ens gjort i ordning motorvägen!!

Nu ska jag hem till Viktoria och Singe och få hjälp att koppla ur airbagen. Jonas ska till jobbet i några timmar och sen kommer Birgitta (Jonas mamma) kl 16! Ska bli jättekul att hon kommer. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0