sista veckan på jobbet

fast i dag har jag varit hemma också. Vaknade med lite huvudvärk och så har jag kännt mig så seg, så jag stannade hemma. Kl 10 var det dags för bm besök igen. Skulle kolla blodtrycket eftersom det var högt förra gången. Tyvärr var undertrycket lika högt denna gången (135/89) så jag måste verkligen ta det lugnt. Tycker dock att jag gör det. Om jag blir mkt lugnare nu så vet jag itne vad som händer.

 Vad gör man egentligen nu när man bara ska gå hemma i två veckor då ??? Kryper i kroppen på mig redan och jag har ju bara varit hemma i dag ... visst man kan städa mm mm, men det går ju inte riktigt ihop med att ta det lugnt.
Se på tv kanske man kan göra, men hur mkt bra är det då ??

Jag är så anfådd nu hela tiden, jag blir typ anfådd av att skriva på datorn. Helt sjuukt! Längtar så tills den här lille vill göra antåg till världen!

I morgon ska vi gå på visning på östra. På fredag hoppas jag verkligen att jag ska orka följa med på tjejmiddag till Lina. Men jag får nog vänta att ge nått definitivt besked tills samma dag. Men sen har jag ju två veckor där jag bara ska slöa.

I dag är det exakt tre veckor tills beräknat ...

Kommentarer
Postat av: syter viktoria

Gud va skönt o slippa jobba, och veta att det kommer ut en goe bebbe snart!!!!!!

2009-02-11 @ 17:51:09
Postat av: Anonym

Jag kan berätta lite vad man kan göra en dag...

10:00 uppstigning

10:30 Frukost med surfning

11:05 - 12:00 Falcon Crest (kanal 9)

Hela eftermiddagen kan man:

surfa

se konstiga serier

*läsa böcker...

om man orkar slita sig från soffan kan man göra sådana saker som man tänkt göra väldigt länge, typ som rensa papper, sätta kryddburkar i bokstavsordning. Man kan även göra en manikyr eller pedikyr, sitta själv på café och suga på en latte...



Vad är det för visning?



Kram Mojkan





Kram Marika

2009-02-11 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0