onsdag 7 dagar kvar till bf

I dag har jag för tredje gången denna veckan varit och tagit blodtryck, urinprov och vägt mig. Visade samma igen. Det verkar som jag har början till en havandeskapsförgiftning, dock har dom det under kontroll och blodproverna dom har tagit visar att det är i ett väldigt tidigt stadie.
Dock kommer jag få komma in varannan dag nu framöver. Så imorgon skall jag faktiskt inte dit, men på fredag är det dax igen.

I övrigt så är pappa här. Han var på kundbesök och passade på att åka hit. Vi skall vidare till Viktoria sen.
Jag har satt ihop en almenacka med massa bilder från olika tillfällen. Det blev bra, så nu har vi en almenacka igen för första gången på två år.

Jag har köpt jättegulliga kläder idag som jag ska ge bort (dom lägger jag inte in här om de som skall få dom är inne och läser här) , sen har jag köpt en fin filt också. Har vikt den lite för att den ska få plats på bilden. Från åhlens.
Sen var jag inne på bokrean och köpte Jens Lapidus " aldrig fucka upp".



Förresten kul att det gick så bra för sprinttjejorna idag!

Kommentarer
Postat av: syter viktoria

jätte cool filt!

2009-02-25 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0