Melodifestivalen

Idag har vi först på morgonen varit på profylax. Det var jättebra denna gången också. Lite skoj, ett annat par på kursen visade sig bo i grannhuset och dom skall ha barn 1 mars! Dom var gör trevliga så det var ju jätteskoj!

Sen åkte vi ut till Sisjön och handlade lite grejor. Vi handlade madrass, skötunderlägg, lite kläder mm. Sen köpte vi även en kameraväska till filmkameran och ett minneskort. Helt sjukt vad billigt det blivit med sånt eg. Vi köpte ett minneskort på 4 gig till kameran som kostade 349 kr. Första USBminnet jag köpte för några år sen kostade väl typ 6-700 kr och var på 256 mb ... lite skillnad.

Sen åkte vi hem till syrran. Linda och Daniel skulle hem till oss sen på kvällen så dom var där innan och hälsade på. Charlie och Enzo lekte väldans! Så när vi kom hem till oss var Charlie helt slut.
 
Jonas gjorde lasagne på kvällen och vi kollade på melodifestivalen. Jag tyckte att det var ett väldans blekt startfält. Dom jag tyckte skulle gått vidare var låten Tik Tok el vad den hette och sen Alcazar. Tik tok gick inte vidare utan istället blev det Emilia med den fjantiga jazzlåten ... skämmes svenska folket!

Efter order i veckan av bm så skall jag gå och lägga mig. Måste ta det väldigt lugnt nu då mitt blodtryck tydligen är lite högt. Jonas har blivit utsedd till polis, ett jobb som han tar på allvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0