lördag morgon ..

Igår kväll tänkte jag att nu j...lar. Så Jonas fick laga till väldigt stark tacos, jag öste på jalapeños ... kändes som att det brann i munnen. (Enligt nån gammal huskur skall detta sätta fart på det hela)

Detta ledde till att jag mellan 2-5 imorse inte kunde sova utan hade världens halsbränna istället ... livet som gravid är bra glamouröst.

Nu ger jag upp alla huskurer och den lill* får komma när den är redo istället för när jag är redo.

Vad svårt det är med namn förresten .......... vi kan bara inte komma på nått som vi båda tycker är det bästa...

Tror jag ska ta och försöka lära mig lite mer om kameran idag ... tycker det är så snyggt när man tar vissa kort där bara en sak är i fokus och allt annat är lite dimmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0