japp då va kl 5 ..

och jag har varit vaken sedan kl 4. Så skönt att jag inte ska jobba imorgon.

Vid lunch imorgon skall jag in till stan och träffa Karin Hultqvist. Ska bli så kul! Det var länge sedan nu!

Sen på kvällen har "ungdomsnätverket" på hisingen middag. Vi ska träffas på El Corazon. Ungdomsnätverket betyder egentligen att alla under 35 år är med. Det är alltid kul att träffa dom. Ungdom har fått en annan mening ju äldre man blir =)

Ikväll höll jag på att skriva men jag menar igår kväll var jag och Jonas på bio. Man får ju passa på att göra lite sånt som kommer bli svårt att göra framöver. Vi gick på filmen Valkyria. Jättebra. Bygger på en sann historia om hur tyska motståndsrörelsen försökte ta över makten innan de allierade gjorde det.

Tänk vad hemskt det måste varit på den tiden. Tänk då 1944 som detta utspelades så var min farmor 27 år. Dvs ett år yngre än vad jag är nu. Tänk vilken förändring hon har varit med om om man jämför världen idag mot då!

Nej nu babblar jag bara för att jag inte har nått annat att göra.

Sov gott ni som kan och ni som inte kan får ha det bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0