Hemma igen

Nu har jag kommit hem från sjukhuset.

Det visade sig att läkaren från i fredags hade glömt spara det han skrivit in i min journal, så ingen visste vad han kommit fram till. Så det var bara att göra samma prover igen. Jag var klar med proverna och ctg ca 11,45, sen skulle jag bara sätta mig en liten stund och vänta så skulle de hämta mig. Kl 13,30 kom dom! Jag var så förbannad så att jag trodde jag skulle smälla av! Det visade sig att de hade gått på lunch i en timma utan att säga till.

I övrigt så var blodtrycket det samma, det fanns spår av äggvita men inte mkt. Så imorgon ska man dit igen. Gott less på att springa där nu, men det är ju som sagt skönt att dom har koll på mig!

Nu tycker jag att det är dags för h*n att komma ut! Även fast jag vet att det är 9 dagar kvar till bf, men va tusan kom ut nu!

Kommentarer
Postat av: syter viktoria

tycker jag med , KOM UT NU!!!!!!!!!! :-)))

2009-02-23 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0