Helgen som varit

I helgen kom först mamma och pappa hit på fredag kväll, då lagade vi lite mat, såg på lets dance och satt och pratade. Det var jättemysigt.

Pappa hade med sig kameran som vi skall ha, det är en nikon D200. Så nu gäller det att vi övar så vi blir duktiga på att ta kort... Har ju sett vilka fina kort det kan bli med den kameran så vi kan ju inte direkt skylla på nått  ...

Igår så var vi på profylaxkurs mellan kl 10-13. Då gick man igenom att det var viktigt med en klar målbild vid förlossningen, vi övade andning och så hade vi meditation. Låter väldigt hippieaktigt men det var väldigt skönt och trevlig. Och jag känner väl att man gör gärna allt som kan underlätta det vi har framför oss.

Sen åkte vi ned på stan, vår plan var att vi skulle vara nere på stan i max en timma, sen åka hem och vila lite inför kvällens fest. Dock var det kaos nere på stan så vi kom hem först 16,45 och vi hade bestämt att vi skulle åka senast kl 17,15 hemifrån. Det blev dock lite senare men inte mkt så det blev inte mkt vila där.

Festen var hos Anu och Tobbe. Det var verkligen en kanontrevlig fest! Jättegod mat och mkt trevliga människor. Vi åkte hem vid halvtvå för då kände jag att jag började se dubbelt.

Har nog bestämt mig för att det blev sista grejen innan det är dax. Det känns som det är läge nu att börja samla krafter, och vila så mkt som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0