femte dagen

Idag har det varit fullt upp!

Mamma kom med 9 tåget. Hon har hjälpt oss att städa lägenheten idag. Det är så fint här nu! Är så tacksam !
Först hjälpte hon mig med fönstren, sen satte hon fart på mig så att jag också gjorde något =). Då städade jag toaletten, Sen tog hon resten av lägenheten när hon ändå var igång! Tusen tack säger jag bara! Känns så skönt att det är rent och fint nu om h*n kommer!

Kl 13,30 hade vi tid på sjukhuset. Blodtrycket hade blivit något bättre 150/90 dock ej bra. Äggvitan var borta så det var ju skönt. Sen gjorde vi även ctg ( lyssnade på hjärtljud) samt gjorde tillväxtmätning med ultraljud. Allt verkar väldigt bra! Bebisen väger 3329 gram +-300 gram idag. Läkaren trodde nog att det var + i vårt fall.

Jag ska dit på måndag igen och ta nya prover. Så nu kommer jag nog ränna på sjukhuset mest hela tiden fram tills dess att h*n är född!

Jag följde mamma till tåget förut. Då träffade jag även brorsan som skulle hem med samma tåg som mamma.

Nu väntar på spåret, pizza och avslutningsvis godis! En riktig GI kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0