Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! En del tycker det är fjantigt men jag tycker det är ett ypperligt tillfälle att säga till nära och kära att man tycker om dom!

Jag har köpt en jättesnygg klocka till Jonas med ett brunt skinnarmband. Han verkade bli nöjd! Jag fick en filmbox med första säsongen av 24. Jag har aldrig sett på dom förut så det passar ju jättebra nu när man ska gå hemma de här två veckorna! (hoppas inte längre)

Igår var ju som sagt sista dagen på jobbet på lite mer än ett år! Kändes gott konstigt när man gick därifrån igår. Blev lite övertid in i det sista så jag kom därifrån vid 18.

På kvällen sen var det tjejmiddag hos Lina. Hon har flyttat till Lindome. Ett jättefint radhus/lägenhet med uteplats! Det behövs ju lite utrymme för dom då hon har två hundar och fyra katter. Katterna var nakenkatter (el vad dom nu kallas) Har aldrig sett såna förut på riktigt! Dom var lite lebbiga i början, men när man vant sig vid utseendet så upptäckte man vad goa dom var! Hur keliga som helst.

I morse var Jonas förresten iväg och köpte mysfrukost och sen har vi tittat på vinterstudion hela förmiddagen. har en känsla att eftermiddagen kommer tillbringas på samma sätt. Kombinerar detta med att frosta ur frysen =)!

En jättestor kram till alla på alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

hallo du =) Balltorp har vi flyttat till =) Snurrjärka

2009-03-10 @ 00:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0