åh vad kul

det är att vara vaken så här tidigt, man känner riktigt hur man sprudlar av livsglädje ......... NOT!

Vaknade för en timma sen och var hur pigg som helst. Så nu har jag satt mig för att greja lite med datorn.

I dag går vi in i v 40 ......... 6 dagar kvar till bf. Känns som två år! Tänk om det bara kunde sätta igång och göra lite ont. Jag tror att jag kommer gå över minst en vecka så det lär ju dröja.

I morgon har jag inga direkta planer förutom att Helena kommer hit vid 15 tiden! Ska bli skoj, länge sen jag träffade henne nu. Tänkte jag skulle ut och gå lite också, även om det inte är den bekvämaste av sysslor just nu. Den gode dr Fritz sa att det var ett bra sätt för att bli av med vätska i kroppen. Känns som om hela ansiktet är vattenfyllt....

På lördag åker mamma, pappa, Daniel och Linda m familj till St Anton. Det svider lite att inte komma iväg på nått sånt iår. Vet ju att det inte går och jag har ju nått ännu mer spännande framför mig, men känslan när man står där och ser ut över alptopparna, särskilt när man tagit sig en bit bort från pisten och man bara ser orörd snö. Det är inte mkt som slår det som jag varit med om hittills. Då känner man sig riktigt fri!

Jag ska nog göra nått helt annat på lördag =). Det är en baby- och barnmässa istan. Så jag tänkte nog gå på den. Lite skillnad.

Nä nu har jag nog faktiskt inget mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött mos!!!

2009-02-26 @ 09:39:13
Postat av: Åsa Kjörling

visst är det drygt jobbigt att vakna och inte kunna somna om igen....

2009-02-26 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0