6 dagen och nu helg =)

Igår kväll var jag sjukt trött så jag gick och la mig vid 22. Hade även lite huvudvärk så jag tänkte sova bort den. Mkt riktigt somnade jag snabbt och lätt för att sen vakna kl 00,30 med den värsta halsbrännan i mannaminne!

Efter mkt om och men så bullade jag upp med kuddar så att jag satt i sängen. Sen kollade jag på tv. Som sagt någon borde se över utbudet på kvällskvisten (nattkvisten). Ej så mkt bra. Vid fyra tiden somnade jag äntligen. Då iklädd en svart ansiktsmask för att det skulle bli riktigt mörkt. Den synen skulle jag nästan vilja ha kort på själv.

+ 20 kg, sittandes i sängen och med en svart mask på mig.... en riktig läckerbit om jag får säga det själv.

Annars är det inget nytt på värkfronten ... går liksom bara och längtar efter att det ska börja göra lite ont nu. Dock är det ju faktiskt 11 dagar kvar till bf, så jag har en känsla av att det kan bli långa dagar!

Ikväll är det ju melodifestival. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0