2 dagen hemma

I natt var en lite jobbig natt, vaknade helt kallsvettig av en mardröm och sen kunde jag inte somna. Så jag låg vaken mellan kl 4,30 - 07,00 ungefär. Som sagt utbudet på bra tvprogram vid den tiden är ej det allra bästa.
Jag är nog lite elak egentligen för jag var tvungen att väcka Jonas och berätta om drömmen. Jag har hört att annars kan drömmen bli sann ... visst skrock jag vet, men jag vågade inte chansa. Men som tur var kom han inte ens ihåg det i morse så han måste bara ha svarat ja utan att riktigt vara vaken.

Ikväll ska vi faktiskt på bio. Vi ska gå på Valkyria. Det är en ny film med Tom Cruise.

Skulle egentligen ha varit hemma hos Therese och fikat idag, men jag har kännt mig lite illamående ett tag, och jag vet att dom har haft influensa, kräksjuka mm mm de senaste tre veckorna så om det skulle vara nått liknande som håller på att slå till på mig är det väl snällast mot dom att hålla sig borta. I ofsig mår jag bra idag men men.

Idag är det 15 dagar kvar till beräknad födsel ... undrar om den kommer före, i tid eller efter ... Nått lär det ju bli iallafall =) Hoppas före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0