1:a dagen hemma från jobbet ....

Då har man gått in i vänteperioden nu, för vad som väntar! Nu har jag semester/flex i två veckor och sedan börjar jag ta föräldraledigt. Känns lite konstigt att inte ha några planer .. Det har ju inte hänt sen man typ var 5 år. Och den tiden minns jag inte riktigt =).

Jag började denna ledighet med att tvätta kl 8 i morse ... kanske inte den ultimata början, men det är ju skönt med rena kläder.

I övrigt har jag inga planer för dagen faktiskt, funderar på om jag ska ta och laga kreolsk gryta och frysa in. Tror faktiskt att det blir så om jag orkar mig iväg till affären. Problemet är att det går så fruktansvärt långsamt för mig. Blir i stort sett omkörd av folk med rullatorer.

Nu är syrran m familj + mamma och pappa uppe i sälen. Fick ett mms igår, såg hur härligt ut som helst. Var inne på skistar förut och hittade en massa stugor v 16 för ca 2500-3000 kr. Ca 6- 8 bäddsstugor. Det är min plan att vi ska ge oss iväg på det.

Nu är det bara två dagar kvar tills det är dags för Linn! Ska bli så kul att höra vad det blir!

Nu ska jag ner och hämta tvätten!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag känner verkligen igen mig att man blir omkörd av gamlingar när man är ute. Jag börjar få förståelse för äldre människor =)

2009-02-17 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0