sjuk ...

Fy för bövelen vad jag hatar att va sjuk!! Nå så jobbig!

Började eg redan förra veckan med att jag kände mig svag och orkeslös, på fredagen blommade det ut, men då var det bara liksom en vanlig förkylning. I går ville jag bara ligga och sova och natten till idag så var det som knivar i halsen på mig ... så himla tråkigt.

Vi var ju barnvakt åt C och H igår. Vi gick först på universeum och sen åkte vi hem till dom och åt tacos och såg på tv. Vi sov över där också så vi får väl hoppas jag inte lämnat allt för många bakterier efter mig!

Idag skulle ju jag spela beachvolley, men det blir ju inget med det heller. Jäkla skit !!!!!!!!!!! Hade jag bara varit snuvig så hade jag skitit i det och spelat i allafall men när jag har ont i halsen och lite feber så får man ju faktiskt lyssna på kroppen.

Nu ska jag ut och försöka underhålla Frode. Får nog bli lunch nu!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch å fy... Hoppas du blir frisk snart så du får tillbaka din energi!!

2009-12-06 @ 15:11:38
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: syster viktoria

Barnen är verkligen helnöjda med lördagskvällen/em!!! Ni fick MVG av dem!!

2009-12-06 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0