packa

Jag håller på att packa för fullt, vill vara så klar som möjligt innan vi åker. Åker gör vi på lördag och hela dagen i morgon har jag konferens och sen julfest på kvällen. Räknar med att inte komma hem före 2 på natten i allafall =)...

Nu är hela köket (utom maten) nerpackad, allt smått i vardagsrummet (utom frodes leksaker) och mina kläder, sänglinne och handdukar. Slog två flugor i en smäll och behöll det jag ska ha med mig över julfirandet och det är de kläder jag får klara mig på nu. Blir till att tvätta lite oftare

Här kommer lite bilder från det kaos vi lever i :



Tomt i lådan



Frode i lådan



Lådor längs hela väggen



Och längs hela hallen!

Nu sover Frode så jag har en liten paus i packandet.

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra att ni packar så mycket nu! Söt Frode är när han sitter i lådan !! Snöstorm i Mellerud!! kramar

2009-12-17 @ 21:27:34
Postat av: Linda

Gud så söt han är!!

2009-12-19 @ 10:55:53
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0