fika

Idag har jag och Frode anordnat mamma/barn fika hemma hos oss. Jag skulle bakat men hann inte så det bjöds på delicatoboll, pepparkaka och schweizernöt .. gick bra det med.
Det var fem mammor och lika många barn som kom på besök. Vi hade jättetrevligt. Alltid lika kul att träffas å prata. Även om det är mindre prat och mer lek nu förtiden än vad det var i början.
Tre av de som var här börjar jobba redan i januari, kändes skönt att jag inte börjar förrän i mars. Samtidigt känns det skönt att faktiskt börja då.



Nu ligger Frode och sover och jag känner nästan att jag skulle behöva göra samma sak själv... Känner mig inte riktigt ok faktiskt ... lite ont i halsen och lite varm... får hoppas att det bara är inbillning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0