fika

Idag har jag och Frode äntligen kunnat vara med på föräldrar/barn fikan. Vi träffades på dahls cafe, Var ett tag sen vi kunde va med pga alla förkylningar. Jag har även köpt en julklapp till Jonas som jag hoppas han blir nöjd med.

Sen har vi varit på banken och pratat om lån. Binda eller inte binda det är väl frågan som snurrar i mitt huvud just nu (alltså lånen) ... vad tycker ni ??

Nu kom precis Jonas hem. Så jag tror vi ska mysa till det med lite glögg. Sitter även och försöker vara kreativ ... går så där.... jag är verkligen inte kreativ ... fy fäen .. i need some help now


På fredag ska jag "jobba". Vi har konferens och sen julfest på kvällen. Gäller att välja sina tillfällen.

Nej tillbaks till biggest looser och försöka va kreativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0