Valborg

Dagen började med att vi gick ut och gick tillsammans med Carina och Olle. Vi mötte dom i Örgryte och sen gick vi ned på stan. Carina skulle köpa skor till sin stora tjej i minishop på vallgatan. Jag gick in en snabb sväng men sen kände jag att min shoppingbudget för Frode är redan sprängd denna månaden så jag gick ut igen ... men åh vad mkt fint dom hade!!

Sen gick vi och åt lunch på kosmos. Vi åt fisksoppa med blåmusslor, kräftstjärtar och räkor. Nästan i klass med brasseriets fisksoppa men bara nästan!

Nu ska vi snart iväg och grilla i slottskogen, Ska bli jätteskoj! Vi ska grilla chorizo, cabanossy och halloumi. Sen har jag med mig vindruvor också!

Ha en härlig valborg

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

En del har det bra..... själva får vi va hemma med en hes Hugo... Hoppas ni får kul! kram

2009-04-30 @ 16:58:49
Postat av: Linda

Ni måste ta med mig till Slottsskogen någon gång.. (Daniel har redan vart där va?!) Alla pratar om den där skogen och jag har ingen aning om vad det är för nåt ;)

2009-04-30 @ 18:27:51
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0