tjohoo

I natt lyckades vårt expriment med Frode. Sköterskan har ju sagt åt mig att vi inte behöver ge honom 2-3 målet utan att det är helt ok att försöka somna honom utan ... lättare sagt en gjort har jag upptäckt innan. I natt gjorde jag dock som Anu tipsade mig om och körde vagnen över en matta inne i vardagsrummet. 10 min senare sov Frode och vaknade inte förrän kl 5. Då åt han och sen sov vi till 8! Riktigt skönt.

Idag kl 12 hade jag stämt träff med en tjej som jag träffade på bb som heter Emma. Vi träffades vid Linnéplatsen och gick en LÅNG runda (det var hon som ledde, skulle nog inte hitta tillbaks till den rundan), Vi var i allafall ute och gick i över 1,5 timma, sen satte vi oss och tog en kaffe på ett fik i Linné. Båda våra små killar (som är födda på samma dag) sov hela tiden!

Nu har jag en liten sovande kille hängandes i babybjörn på bröstet, nu har jag tänkt packa inför vår resa ... svårt att veta hur mkt man ska ha med sig .. Till Frode blir det nog större delen av hans garderob ... och det innebär nog att det inte finns plats för några kläder till mig och Jonas ... Japp så var det löst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0