skön dag!

Idag har varit en riktigt skön dag.

För det första har ju Frode börjat sova mkt bättre på nätterna. Nu sover han från ca 22-23 på kvällen tom 4 - 4.30 på morgonen, sen lite mat och nästa gång vid 8 tiden. Så det är ju nästan en hel natt. Och Frode är på så himla bra humör på morgonen så då får man dom mest underbara leenden!

Vid halv elva tiden gick vi ut på vår promenad, vi gick till kärralund och tillbaks ( ca 7 km). Jag försökte göra som Martin Lidström (brottaren) säger att om man ska göra powerwalk så ska man gå så snabbt att nästa hack är att springa. Efter det gick jag till Franks och tog en smothie och en lunchmacka med mozzarella och pesto. Sen var jag på väg hem och då mötte jag vår granne. Hon skulle precis gå riktigt snabbt uppför eklandabacken och sen sätta sig och sola i carlandersparken.


Ikväll ska Jonas på afterwork med jobbet, och det brukar ju bli rätt så sent så jag och Frode får ha en myskväll hemma ensamma.

Förrestesten är jag SÅÅÅÅÅ GLAD idag för Jonas klarade teorin!!! Grattis älskling!!!!!!!!!!!! Snart är det efterlängtade kortet ditt!




I vagnen



Ett fint träd ... somrigt!



Från vänster : Min granne och hennes Gustav samt en från hennes föräldragrupp, hennes son hette också Gustav.
Jättesöta killar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa GRATTIS!!! till Jonas! Vad duktig han är! Han kommer fixa körkortet galant ju!

2009-04-23 @ 17:36:22
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: syter viktoria

Fast Frodich e sööötast!!!

2009-04-23 @ 19:10:40
Postat av: Sandra

Hälsa grattis till Jonas! Bra jobbat!

2009-04-24 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0