promenad och vårtecken

Igår kväll var ju mamma, Viktoria, Hugo, Daniel och Linda här på besök. Det var jättemysigt
Här kommer lite kort från det

Tänk vad nöjd Frode ska vara med detta kort när han blir lite äldre när han sitter hos Linda!



Charlie och Hugo dansar



Hos morbror



Idag fyller ju även Jonas 30 år ... konstigt jag som bara är 22 .. Mamma var ju här i morse och hjälpte till med sången. Av mamma fick han en skjorta. Vi gav ju även paket i lördags vilket var från Thord, Birgitta, Jocke, Vicke och Singe m fam, Linda och Daniel, Mamma och pappa, och från mig och Frode. Detta var ju ett dykarcertifikat. Det hette open water diver ... och är padi certifierat. Idag fick han även ett presentkort från våra vänner i Sundsvall. Detta så han kan köpa sitt abc paket.



jag har gått en långpromenad idag igen till kärralund. Efter detta satte vi oss och tog en latte på Franks. Det var så himla gott väder idag, och vi kom ut redan vid kvart i tio. Solen går i moln på Franks vid ett, men vi hann ju sitta där mellan 11 - 12,15. Läste bostadsbilagan. Finns ett hus i gåsmossen som jag vill ha! (Askim)



På promenaden var det så mkt vårtecken så jag var tvungen att dokumentera

Ankor i en å



Knoppar på påskliljor



Vårblommor (Skilla tror jag dom heter)



Blommor på buskar (samt brandmän i bakgrunden=))



Utanför Focus har dom planterat krokus .. dock är dom i Färjestads färger (gillar jag icke), undrar om dom tänkte på det ?




Jag med en latté i handen ( för att få igen de kalorier jag eventuellt brände)




Min älskling



Förresten idag när jag vägde mig så såg jag att nu har jag exakt 10 kg kvar att gå ner!! Inte illa att ha gått ned 17 kg på 3,5 vecka (även om det är djupt tragiskt att man la på sig så mkt) Men till 13 juni skall dom vara borta!! Jobba jobba jobba. Dock måste jag tillägga att jag bantar inte, för tydligen så avger det miljögifter till barnet ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mycket fina kort du lagt upp!! Du det är jag som är nöjd att få hålla i Frode!! Jag gillade kortet på Charlie och Hugo väldigt mkt, ser ut som dom dansar tryckare! :) Blir väldigt roligt om ni kommer ner hit och hälsar på sen också någon gång! Kramar

2009-04-01 @ 16:44:37
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag hittade sidan: designandmakeup.se!

Där hade hon lagt ut 2 gratis bloggdesigner.. Jag valde den ena och Daniel hjälpte mig att byta header! Annars kan man söka på gratis bloggdesign på google så får man upp massor :)

2009-04-01 @ 18:48:46
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Synd att du inte fick någon närbild på brandmännen ;)Det var det bästa vårtecken jag sett på länge!

2009-04-02 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0