promenad och fika

Jonas, Frode och jag tog en promenad förut ned till stan, det tog ca 45-60 min. Väl nere kom Tord och Jocke för att hämta oss, det vankades fika i kvarnsveden. Det var första gången för Frode i Jockes lägenhet. Även där tog vi en kort promenad. Jocke körde självklart vagnen. En mycket stolt farbror!!

Nu byter Jonas på Frode, Birgitta lagar mat, Tord och Jocke är på väg ner till Tords jobb för att hämta något och jag sitter vid datorn.

Vilket väder det har varit idag!! Vi har gått i kortärmat, man har sett folk ligga och sola i badbyxor (vilket iofsig inte var så vackert då det var en mkt vinterblek, ej vältränad och i speedos 60+ åring ) och jag har ätit årets första pinnglas. Den nya soleron ... gör god!!

Jag skulle gärna lagt upp några kort men då jag glömde kameran inne idag så har jag inte tagit några roliga.



Här kommer ett kort på en väldigt fin kaktus som blommar i Öbergs datarum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0