ny dag

I morse åkte Jonas till Stockholm kl 5. Då var jag och Frode också vakna, han var klarvaken och låg med stora ögon och pratade och skrattade, men efter lite muta (läs mat) så somnade han om.

Sen har vi varit ute och gått, suttit och solat utanför universeum samt en tur ner på stan. Nu på eftermiddagen har Frode suttit i nästan tre kvart i babysittern utan att tröttna. Jag har hunnit dammsuga och städa undan. Men det ser ju jämt rörigt ut i och med alla saker man har i diverse neonfärger. Jag och Jonas har ju alltid kört med rätt lite möbler och i en färgskala som gått i svart, vitt och kanske grått ... lite ovant. Men det är en ny boss i stan!!

Man möter rätt lustiga människor när man är ute och går. Idag mötte jag en man på cykel ca 70 + som hade cyklop på sig, han kanske hade läst fel ... cykelop ... hi hi ... Det lät lite roligare inne i mitt huvud än vad det gjorde i skrift =).

Nu skall jag laga lite mat, Jonas är dock inte hemma förrän kl 21 ikväll så jag får äta själv, skall försöka äta middagen innan kl 19 ......... Är sjukt trött på att inte komma i ett enda par av mina gamla byxor!!! Sen pratade jag med en tjej som sa att det är helt normalt att man inte gått ner allt inom 9 månader efter graviditeten ...

Idag blir det lax, bulgur och nån sås .... blir nog vitlökssås för det är det enda vi har ingredienser till hemma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det bästa som finns är att sitta och titta på folk! Du fick se en riktigt jackpott! =)

2009-04-17 @ 07:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0